Aplikacje podczas mundialu

Mistrzostwa świata, które odbyły się w Katarze były niezwykłe pod wieloma względami. Najlepszą drużyną globu została Argentyna, a sam finał był wyjątkowo emocjonujący. A jaki to wpływ miało na aplikacje? 

Według nowych danych udostępnionych przez ekspertów z firmy AppsFlyer, podczas finału Mistrzostw Świata, liczba sesji aplikacji gwałtownie wzrosła w Argentynie i Francji. Firma przeprowadziła analizę aplikacji mobilnych w tym okresie i przedstawiła kilka interesujących trendów. 

Podczas finału aplikacje bukmacherskie, do obstawiania wyników czy te z transmisją meczu online osiągnęły najwyższą liczbę aktywnych użytkowników. Za każdym razem, gdy padał gol, korzystanie z tych aplikacji rosło, ponieważ widzowie sprawdzali statystyki i monitorowali swoje zakłady sportowe. 

Dane pokazują również, że aplikacje społecznościowe i aplikacje do gier osiągnęły szczytowy wynik w przerwach. Wielu użytkowników w pełni wykorzystywało swoją przerwę, aby dzielić się swoimi przemyśleniami z przyjaciółmi i rodziną oraz grać w gry online.

Ustalenia opierają się na 40 milionach sesji z 16 000 aplikacji mobilnych w Argentynie oraz 90 milionach sesji i 28 000 aplikacji we Francji.

Sesje aplikacji mobilnej: Francja kontra Argentyna

We Francji liczba sesji aplikacji w przerwach wzrosła do 132% (125% w grach, 150% w mediach społecznościowych), podczas gdy w Argentynie liczba sesji wzrosła aż o 210% w przerwach (120% w grach, 282% w mediach społecznościowych).

Pod koniec meczu nastąpił również wzrost sesji o 140% we Francji w porównaniu do 120% w Argentynie.

Francuscy użytkownicy aplikacji byli bardzo podekscytowani każdym golem, a sesje mobilne w kategorii „Kasyno na prawdziwe pieniądze i zakłady sportowe” wzrosły o 200% podczas pierwszych dwóch goli Argentyny i 300% podczas pierwszych dwóch goli Francji.

Jak pokazują dane, aplikacje sportowe podczas takich wydarzeń są bardzo ważne i warto w przyszłości wykorzystać te informacje. 

Podsumowanie:

  • Sesje w aplikacji rosły z każdym golem we Francji i Argentynie.
  • Aplikacje społecznościowe i gry osiągnęły szczytowy wynik podczas przerw. 
  • Liczba sesji aplikacji we Francji wzrosła w przerwie o 132%, a w Argentynie o 210%.

#fifa #mobileapps #app