Materiały graficzne w kampaniach

Tworzenie oryginalnych kreacji, które przyciągają uwagę odbiorców jest przepisem na osiągniecie sukcesu kampanii, dlatego warto rozważyć parę kwestii.  

W materiałach promujących aplikację mobilną warto pokazać unikatowość marki i jakie funkcję oferujesz swoim użytkownikom. Pokazując funkcjonalność, jasno komunikujesz potencjalnemu użytkownikowi czego może się spodziewać po Twojej apce. 

Aktualnym trendem jest nadawaniem reklamom ludzkiego wymiaru, pokazując funkcjonalności aplikacji w życiu codziennym. Świetnym rozwiązaniem mogą okazać się krótkie filmiki 15 sekundowe. Np. Jeśli Twoja aplikacja oferuje liczenie kalorii, na video pokaż jak użytkownik przygotowuję śniadanie i dodaje w aplikacje w kilka kliknięć cały posiłek. Takie działania pomogą dotrzeć do szerszej grupy odbiorców i zwiększyć ich zaangażowanie. 

Pamiętaj, aby mierzyć dane z materiałów graficznych, np. liczbę kliknięć, instalacji i wylicz konwersje. Porównuj, które grafiki generują więcej instalacji i optymalizuj je na bierząco. Analizując dane w następnych kampaniach będzie łatwiej zrozumieć Ci z jakich źródeł przychodzą użytkownicy, które kreacje i copy jest najefektywniejsze.

Wykonuj testy A/B, dzięki którym przekonasz się które copy generuję najlepszy ruch. Test powinien trwać ok 3-4 tygodnie.

#mobileapp #app #campaign #appcampaign