Uczestniczyliśmy w podcaście Mobile Trends!

Dziękujemy za zaproszenie od Mobile Trends do udziału w serii podcastów, które możecie zobaczyć pod linkiem:

Opowiadamy o sile działań user acquisition, ASO oraz monetyzacji. Jeśli macie zagwozdkę co zrobić ze swoją aplikacją, żeby zaczęła być ośrodkiem Waszego biznesu to koniecznie posłuchajcie naszego podejścia.

Monetyzacja aplikacji mobilnych z reklam to kluczowe działanie do wygenerowania przychodu. Nie każdy użytkownik jest w stanie zapłacić za funkcje premium, dlatego reklamy są doskonałym środkiem do sfinansowania kosztów prowadzenia działalności. Szybka implementacja, z naszą pomocą, pozwala na maksymalizację przychodu w krótkim czasie.

Do User Acquisition podchodzimy znacznie szerzej niż w formie kampanii w Google Ads czy Meta. Mamy partnerstwa z globalnymi sieciami, np. Moloco czy ironSource, aby dostarczyć znacznie szersze portfolio źródeł, które są bardzo skuteczne w wybranych wertykałach aplikacji. Dzięki bliskiej współpracy z AppsFlyer, dostarczamy również pomoc w zbudowaniu odpowiedniej analityki.

App Store Optimization to kluczowe podejście do zwiększania ruchu organicznego, który idzie w parze z działaniami płatnymi. Na naszym blogu możecie przeczytać o skutecznych strategiach ASO:

https://abooster.pl/publikacje/jak-stworzyc-strategie-aso/

Więcej o naszych działaniach możecie przeczytać na naszej stronie WWW:

https://abooster.pl/monetyzacja/

https://abooster.pl/user-acquisition/

https://abooster.pl/app-store-optimization-aso/