• Słowa kluczowe w kampaniach

    Debaty na temat zastosowania odpowiednich słów kluczowych od dawna są przedmiotem wielu badań i dyskusji. To poprzez te słynne słowa kluczowe (keywords) użytkownicy odkrywają aplikację w sklepach App Store czy Google Play.  Aby poprawić widoczność aplikacji w sklepach mobilnych, ważne jest zadbanie o dobór odpowiednich słów kluczowych. Ponadto, zrozumienie, kiedy należy używać danego typu słów,…

    Read more

  • Best Mobile Application

    W pierwszej edycji polskiego konkursu „Best Mobile Application” zostały nagrodzone dwie aplikacje – Sinsay w kategorii „Najlepsza aplikacja mobilna 2022 r.” oraz ZdrowAppka jako „Najlepsza aplikacja Q4 2022 r.”. Plebiscyt powstał z inicjatywy aBooster, firmy wspierającej twórców i właścicieli aplikacji w ich rozwoju oraz AppsFlyer, światowego lidera w sektorze analityki marketingu mobilnego.  Konkurs Best Mobile…

    Read more

  • Uczestniczyliśmy w podcaście Mobile Trends!

    Dziękujemy za zaproszenie od Mobile Trends do udziału w serii podcastów, które możecie zobaczyć pod linkiem: Opowiadamy o sile działań user acquisition, ASO oraz monetyzacji. Jeśli macie zagwozdkę co zrobić ze swoją aplikacją, żeby zaczęła być ośrodkiem Waszego biznesu to koniecznie posłuchajcie naszego podejścia. Monetyzacja aplikacji mobilnych z reklam to kluczowe działanie do wygenerowania przychodu.…

    Read more

  • ChatGPT, a UA

    ChatGPT to chatbot stworzony przez firmę OpenAI, który wykorzystuje modele deep learning do generowania tekstu w celu udzielenia odpowiedzi na zadane pytanie.  Jest przeznaczony głównie do prowadzenia rozmowy z ludźmi i dostarczania sugestii dotyczących prowadzonej przez nich rozmowy. Może być również używany do pisania kodów, artykułów, tworzenia blogów itp. Jednak nie reaguje na rozmowy z udziałem…

    Read more

  • Machine Learning w kampaniach mobilnych

    Sztuczna inteligencja i algorytmy uczenia machine learning są niezwykle ważne w kampaniach promujących aplikacje mobilne i ich optymalizację.  Przy aktualnych ograniczeniach prywatności, firmom coraz trudniej jest śledzić działania użytkowników w aplikacjach i gromadzić jakościowe dane, które są kluczowe w procesie optymalizacji i lokowania budżetu reklamowego.  Uczenie maszynowe jest jedną z głównych form sztucznej inteligencji (AI).…

    Read more

  • Podsumowanie 2022

    Według danych przeprowadzonych przez data.ai szacuje się, że wydatki na aplikacje osiągną 129 miliardów dolarów w 2022 roku, co oznacza niewielki spadek o 2% w porównaniu do poprzedniego roku.  Liczba zainstalowanych aplikacji wzrosła w 2022 roku, a konkurencja ciągle rośnie.  Przychody brutto w App Store i Google Play spadły o 2% w porównaniu z 2021…

    Read more

  • Aplikacje podczas mundialu

    Mistrzostwa świata, które odbyły się w Katarze były niezwykłe pod wieloma względami. Najlepszą drużyną globu została Argentyna, a sam finał był wyjątkowo emocjonujący. A jaki to wpływ miało na aplikacje?  Według nowych danych udostępnionych przez ekspertów z firmy AppsFlyer, podczas finału Mistrzostw Świata, liczba sesji aplikacji gwałtownie wzrosła w Argentynie i Francji. Firma przeprowadziła analizę…

    Read more

  • Jak stworzyć strategię ASO?

    Wdrożenie strategii ASO to jeden ze sposobów na odniesienie sukcesu aplikacji. Algorytmy sklepów z aplikacjami mobilnymi działają czasami w tajemniczy sposób, ale z pewnością jest wiele rzeczy, na które właściciele aplikacji mogą wpłynąć. Algorytmy w Google Play czy App Store odgrywają kluczową rolę w odkrywaniu aplikacji. Są one używane przez sklepy mobilne do określania pozycji…

    Read more

  • The end of the year is getting closer, and thus the forecasts for 2023 have appeared on the market. What the coming year will look like in mobile applications? Last week, experts from data.ai released a forecast report for 2023. Mobile app specialists predict that mobile ad spending will reach $362 billion in 2023, mainly…

    Read more