• 5 Tips for App promotion

    Does your mobile application or game have a profile on social media? Facebook, Instagram, or TikTok it’s a perfect solutions to increase the number of installations. If you already have an account, analyze your posted posts, and check which of them were the most engaged based on comments, reactions, and shares. Choose the best and…

    Read more

  • Prognozy rynku mobile na 2023

    Koniec roku coraz bliżej, a co za tym idzie na rynku pojawiły się prognozy na rok 2023. Jak będzie wyglądać nadchodzący rok w aplikacjach mobilnych?  W ostatnim tygodniu eksperci z data.ai wydali raport prognoz na rok 2023. Specjaliści ds. Aplikacji mobilnych przewidują, że wydatki na reklamę mobilną  osiągną 362 miliardy dolarów w 2023 r. Głównie…

    Read more

  • 5 Rad na promocję aplikacji

    Czy Twoja aplikacja bądź gra ma profil na social mediach? Facebook, Instagram czy TikTok to świetne rozwiązania by zwiększyć liczbę instalacji.  Jeśli masz już konta społecznościowe, przeanalizuj które posty były najbardziej angażujące pod względem komentarzy, udostępnień czy polubień.  Wybierz najbardziej angażujące posty i spróbuj dodać je do kampani płatnych w Google Ads czy TikTok Ads. …

    Read more

  • Jak często odświeżać ASO?

    Regularne aktualizowanie metadanych aplikacji w App Store i Google Play to jeden z najskuteczniejszych sposobów na zapewnienie trwałej widoczności aplikacji w sklepach i zwiększania liczby pobrań.  Czemu warto odświeżać stronę produktową aplikacji?  ASO nie jest czynnością, którą wykonuje się tylko raz, podczas implementowania aplikacji do sklepów. App Store czy Google Play aktualizują swoje algorytmy i…

    Read more

  • Quick commerce u progu (dosłownie!) Twoich drzwi

    Czy wiecie czym charakteryzuje się koncept quick commerce? To nic innego jak skrócenie czasu między wyborem produktu online, a otrzymaniem go w formie dostawy. Pewnie kojarzycie już od dawna takie rozwiązanie, chociażby w dostawach artykułów spożywczych. Kilka lat temu mogliśmy w takich serwisach ustawić dostawę na następny dzień. Co powiecie jednak na… 15 minut? To…

    Read more

  • App Store Awards 2022

    28 listopada firma Apple ogłosiła listę najlepszych aplikacji i gier mobilnych 2022.  W tym roku gigant wyróżnił 16 aplikacji, które inspirowały użytkowników do bycia blisko z bliskimi, rozwijania wyobraźni i aplikacje które wpływają na naszą społeczność i życie. Zwycięzcy to twórcy aplikacji z całego świata, a ich aplikacje zostały wybrane przez globalny zespół Apple App…

    Read more

  • Jak skutecznie pozyskać użytkowników aplikacji?

    UA i ASO W 2020 r. przekroczyliśmy barierę 9 milionów aplikacji mobilnych na całym świecie i przez ostatnie dwa lata niemal każdego dnia liczba ta rosła. Pokazuje to jak duża jest konkurencja na rynku, a co za tym idzie – jak trudno przyciągnąć uwagę konsumentów i spowodować, by stali się aktywnymi użytkownikami właśnie naszej aplikacji.…

    Read more

  • Czas na SKAdNetwork 4.0!

    Bardziej precyzyjny pomiar efektów kampanii i lepsze lokowanie budżetu Podczas niedawnej konferencji Worldwide Developer Conference (WWDC) Apple ogłosiło, że nowa wersja ochrony prywatności SKAdNetwork jest już dostępna w systemach iOS 16.1 i iPadOS 16.1. Wprowadzone zmiany mają na celu umożliwienie programistom i reklamodawcom dokonywanie dokładniejszego pomiaru efektów kampanii aplikacji mobilnych przy jednoczesnym zachowaniu prywatności użytkowników.…

    Read more

  • Kilka słów o User Acquisition

    Pozyskiwanie użytkowników aplikacji mobilnych w obecnych czasach jest nie lada wyzwaniem. Wymaga to analizy i optymalizacji dużej liczby danych, śledzenia i wdrażania trendów oraz zrozumienia odbiorców aplikacji, czyli m.in. tego skąd i dlaczego przychodzą.   Jakimi kanałami można pozyskiwać użytkowników? Najpopularniejszymi metodami w tym obszarze są oczywiście Google Ads czy Meta Ads, ale to niejedyne rozwiązania,…

    Read more